CarrefourSA’ya Kristal Elma’dan 4 ödül
EKONOMİ
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
09.10.2024 - 16:00, Güncelleme:
09.10.2024 - 15:48
CarrefourSA’ya Kristal Elma’dan 4 ödül
CarrefourSA’ya Kristal Elma’dan 4 ödül
Organize gıda perakende sektörünün önde gelen markalarından CarrefourSA, ‘CarrefourBIO’ ve ‘Doğru Karpuz Referans Sesi’ reklam filmleriyle Kristal Elma’dan 4 ödülle döndü.Reklam ve pazarlama dünyasının üreticilikte sınır tanımayan projelerinin yarıştığı Kristal Elma, Reklamcılar Derneği’nin ev sahipliğinde bu yıl 36’ncı kez düzenlendi. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, İstanbul’da gerçekleştirilen gecede 4 ödül kazandı ve ‘Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka’ seçildi.Yapılan açıklamaya göre, markanın doğal ve organik öz markalı ürün ailesi ‘CarrefourBIO’ projesi, özel kategoriler içinde ‘Dijital Mecra Kullanımı’ ile Bronz ödül alırken; sektörel kategoriler içinde ise ‘Perakende, E-Ticaret, Moda ve Aksesuar’ kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. “Doğru Karpuz Referans Sesi” reklam filmi ise ‘Verinin Yaratıcı Kullanımı’ kategorisinde Gümüş ödül; Radyo ve Ses Kullanımı kategorisinde de Kristal Elma kazandı.CarrefourSA, bu yıl 36’ncısı gerçekleşen Kristal Elma’ya ödüllerin yanı sıra lezzetle de öne çıktı. Lezzet Arası Catering’le Kristal Elma’nın Lezzet Sponsoru olan marka, Lezzet Arası şefleri tarafından hazırlanan özel menüyle katılımcılara keyifli anlar yaşattı.
CarrefourSA’ya Kristal Elma’dan 4 ödül
Organize gıda perakende sektörünün önde gelen markalarından CarrefourSA, ‘CarrefourBIO’ ve ‘Doğru Karpuz Referans Sesi’ reklam filmleriyle Kristal Elma’dan 4 ödülle döndü.
Reklam ve pazarlama dünyasının üreticilikte sınır tanımayan projelerinin yarıştığı Kristal Elma, Reklamcılar Derneği’nin ev sahipliğinde bu yıl 36’ncı kez düzenlendi. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, İstanbul’da gerçekleştirilen gecede 4 ödül kazandı ve ‘Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka’ seçildi.
Yapılan açıklamaya göre, markanın doğal ve organik öz markalı ürün ailesi ‘CarrefourBIO’ projesi, özel kategoriler içinde ‘Dijital Mecra Kullanımı’ ile Bronz ödül alırken; sektörel kategoriler içinde ise ‘Perakende, E-Ticaret, Moda ve Aksesuar’ kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. “Doğru Karpuz Referans Sesi” reklam filmi ise ‘Verinin Yaratıcı Kullanımı’ kategorisinde Gümüş ödül; Radyo ve Ses Kullanımı kategorisinde de Kristal Elma kazandı.
CarrefourSA, bu yıl 36’ncısı gerçekleşen Kristal Elma’ya ödüllerin yanı sıra lezzetle de öne çıktı. Lezzet Arası Catering’le Kristal Elma’nın Lezzet Sponsoru olan marka, Lezzet Arası şefleri tarafından hazırlanan özel menüyle katılımcılara keyifli anlar yaşattı.
Reklam ve pazarlama dünyasının üreticilikte sınır tanımayan projelerinin yarıştığı Kristal Elma, Reklamcılar Derneği’nin ev sahipliğinde bu yıl 36’ncı kez düzenlendi. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, İstanbul’da gerçekleştirilen gecede 4 ödül kazandı ve ‘Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka’ seçildi.
Yapılan açıklamaya göre, markanın doğal ve organik öz markalı ürün ailesi ‘CarrefourBIO’ projesi, özel kategoriler içinde ‘Dijital Mecra Kullanımı’ ile Bronz ödül alırken; sektörel kategoriler içinde ise ‘Perakende, E-Ticaret, Moda ve Aksesuar’ kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. “Doğru Karpuz Referans Sesi” reklam filmi ise ‘Verinin Yaratıcı Kullanımı’ kategorisinde Gümüş ödül; Radyo ve Ses Kullanımı kategorisinde de Kristal Elma kazandı.
CarrefourSA, bu yıl 36’ncısı gerçekleşen Kristal Elma’ya ödüllerin yanı sıra lezzetle de öne çıktı. Lezzet Arası Catering’le Kristal Elma’nın Lezzet Sponsoru olan marka, Lezzet Arası şefleri tarafından hazırlanan özel menüyle katılımcılara keyifli anlar yaşattı.
İstanbul HABERİ
www.ehaber.tv.tr
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.