Elazığ’da yenilikçi eğitim yaklaşımı: "Better Together Projesi"
EĞİTİM
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
29.04.2024 - 13:00, Güncelleme:
29.04.2024 - 12:56
Elazığ’da yenilikçi eğitim yaklaşımı: "Better Together Projesi"
Elazığ’da yenilikçi eğitim yaklaşımı: "Better Together Projesi"
Elazığ’da İsmet Paşa İlkokulunda öğretmenlerin uyguladığı e-Twinning projesi ile öğrenciler arasında empati ve toplumsal farkındalık oluşturuluyor.İsmet Paşa İlkokulu öğretmenleri Ayşe Polatoğlu, Selda Özbey, Merve Kılınç, Özcan Yıldız ve Saim Saraç, şubat ayında yabancı ve yerli ortaklarla oluşturdukları e-Twinning Projesi olan "Better Together"a (Birlikte Daha İyi), büyük bir heyecanla devam ediyor. Projede, özel gereksinimli öğrencilerin akranlarıyla ilişkilerini geliştirmek, sosyalleşmelerini ve toplumun bir parçası olarak yaşamlarını sağlamak amacıyla ters entegrasyon yöntemi kullanılıyor. Normal gelişim gösteren öğrencilerle etkileşim içinde olan özel gereksinimli öğrencilerin günlük yaşam becerileri ve sosyal yetenekleri geliştirilirken, aynı ortamlarda ve etkinliklerde bir araya gelerek empati, hoşgörü ve bireysel farklılıkları kabul etme gibi değerlerin geliştirilmesi hedefleniyor.İsmet Paşa İlkokulu öğretmenleri, öğrencilerin potansiyellerini keşfetmelerine ve en iyi şekilde gelişmelerine olanak tanıyacak bu yenilikçi projeyi büyük bir titizlikle sürdürmeye devam ediyor.
Elazığ’da yenilikçi eğitim yaklaşımı: "Better Together Projesi"
Elazığ’da İsmet Paşa İlkokulunda öğretmenlerin uyguladığı e-Twinning projesi ile öğrenciler arasında empati ve toplumsal farkındalık oluşturuluyor.
İsmet Paşa İlkokulu öğretmenleri Ayşe Polatoğlu, Selda Özbey, Merve Kılınç, Özcan Yıldız ve Saim Saraç, şubat ayında yabancı ve yerli ortaklarla oluşturdukları e-Twinning Projesi olan "Better Together"a (Birlikte Daha İyi), büyük bir heyecanla devam ediyor. Projede, özel gereksinimli öğrencilerin akranlarıyla ilişkilerini geliştirmek, sosyalleşmelerini ve toplumun bir parçası olarak yaşamlarını sağlamak amacıyla ters entegrasyon yöntemi kullanılıyor. Normal gelişim gösteren öğrencilerle etkileşim içinde olan özel gereksinimli öğrencilerin günlük yaşam becerileri ve sosyal yetenekleri geliştirilirken, aynı ortamlarda ve etkinliklerde bir araya gelerek empati, hoşgörü ve bireysel farklılıkları kabul etme gibi değerlerin geliştirilmesi hedefleniyor.
İsmet Paşa İlkokulu öğretmenleri, öğrencilerin potansiyellerini keşfetmelerine ve en iyi şekilde gelişmelerine olanak tanıyacak bu yenilikçi projeyi büyük bir titizlikle sürdürmeye devam ediyor.
İsmet Paşa İlkokulu öğretmenleri Ayşe Polatoğlu, Selda Özbey, Merve Kılınç, Özcan Yıldız ve Saim Saraç, şubat ayında yabancı ve yerli ortaklarla oluşturdukları e-Twinning Projesi olan "Better Together"a (Birlikte Daha İyi), büyük bir heyecanla devam ediyor. Projede, özel gereksinimli öğrencilerin akranlarıyla ilişkilerini geliştirmek, sosyalleşmelerini ve toplumun bir parçası olarak yaşamlarını sağlamak amacıyla ters entegrasyon yöntemi kullanılıyor. Normal gelişim gösteren öğrencilerle etkileşim içinde olan özel gereksinimli öğrencilerin günlük yaşam becerileri ve sosyal yetenekleri geliştirilirken, aynı ortamlarda ve etkinliklerde bir araya gelerek empati, hoşgörü ve bireysel farklılıkları kabul etme gibi değerlerin geliştirilmesi hedefleniyor.
İsmet Paşa İlkokulu öğretmenleri, öğrencilerin potansiyellerini keşfetmelerine ve en iyi şekilde gelişmelerine olanak tanıyacak bu yenilikçi projeyi büyük bir titizlikle sürdürmeye devam ediyor.
Elazığ HABERİ
www.ehaber.tv.tr
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.