Kiğılı’ya, Curious Felis 2024’ten iki gümüş ödül

EKONOMİ (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 08.11.2024 - 17:33, Güncelleme: 08.11.2024 - 15:50
 

Kiğılı’ya, Curious Felis 2024’ten iki gümüş ödül

Kiğılı’ya, Curious Felis 2024’ten iki gümüş ödül
Mediacat Yayınları tarafından düzenlenen ve farklı sektörlerden kampanyaların üretici stratejilerini ödüllendiren Curious Felis Ödülleri 2024 kapsamında, Kiğılı’nın “Üstüme Rahat Bi Şeyler Alayım” kampanyası önemli başarı elde etti. Kampanya, hem ‘Ezber Bozanlar’ hem de ‘İmaj Tazeleyenler’ kategorilerinde Gümüş Felis ödülü kazanarak markanın üretici stratejilerdeki gücünü gösterdi.Sektörden bağımsız olarak etkisini kanıtlamış kampanyaların değerlendirildiği Curious Felis Ödülleri, pazarlama ve iletişim dünyasında üretici yaklaşımları ön plana çıkarıyor. Kiğılı’nın yenilikçi ve dönüşüm odaklı stratejisi doğrultusunda hayata geçirilen “Üstüme Rahat Bi Şeyler Alayım” kampanyası da, tüketicilerin giyim tercihlerine hitap eden dinamik yaklaşımıyla ödüle layık görüldü.Başarıyı değerlendiren Kiğılı CEO’su Sena Suerdem, “Curious Felis Ödülleri’nde kazandığımız Gümüş Felis ödülleri, Kiğılı’nın üretici dönüşüm stratejisinin bir göstergesi. Markamızı daha yenilikçi ve erişilebilir kılma hedefimiz doğrultusunda, emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ederim. Marka olarak aldığımız bu ödüllerle sektördeki güçlü konumumuzu pekiştirmeye ve yenilikçi kampanyalarla fark oluşturmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
Kiğılı’ya, Curious Felis 2024’ten iki gümüş ödül
Mediacat Yayınları tarafından düzenlenen ve farklı sektörlerden kampanyaların üretici stratejilerini ödüllendiren Curious Felis Ödülleri 2024 kapsamında, Kiğılı’nın “Üstüme Rahat Bi Şeyler Alayım” kampanyası önemli başarı elde etti. Kampanya, hem ‘Ezber Bozanlar’ hem de ‘İmaj Tazeleyenler’ kategorilerinde Gümüş Felis ödülü kazanarak markanın üretici stratejilerdeki gücünü gösterdi.

Sektörden bağımsız olarak etkisini kanıtlamış kampanyaların değerlendirildiği Curious Felis Ödülleri, pazarlama ve iletişim dünyasında üretici yaklaşımları ön plana çıkarıyor. Kiğılı’nın yenilikçi ve dönüşüm odaklı stratejisi doğrultusunda hayata geçirilen “Üstüme Rahat Bi Şeyler Alayım” kampanyası da, tüketicilerin giyim tercihlerine hitap eden dinamik yaklaşımıyla ödüle layık görüldü.

Başarıyı değerlendiren Kiğılı CEO’su Sena Suerdem, “Curious Felis Ödülleri’nde kazandığımız Gümüş Felis ödülleri, Kiğılı’nın üretici dönüşüm stratejisinin bir göstergesi. Markamızı daha yenilikçi ve erişilebilir kılma hedefimiz doğrultusunda, emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ederim. Marka olarak aldığımız bu ödüllerle sektördeki güçlü konumumuzu pekiştirmeye ve yenilikçi kampanyalarla fark oluşturmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

İstanbul HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ehaber.tv.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.