Samsun’da "Ne Kadar Bilinçli Bir Tüketiciyiz" paneli

EKONOMİ (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 20.01.2025 - 18:30, Güncelleme: 20.01.2025 - 18:19
 

Samsun’da "Ne Kadar Bilinçli Bir Tüketiciyiz" paneli

Samsun’da "Ne Kadar Bilinçli Bir Tüketiciyiz" paneli
Samsun İl Ticaret Müdürlüğü yetkilileri, üniversite öğrencilerine "Ne Kadar Bilinçli Bir Tüketiciyiz" isimli panelde bilgilendirmelerde bulundu.İl Ticaret Müdürlüğü’nün ’Bilinçli Nesiller Projesi’ çerçevesinde üniversitede eğitimleri sürüyor. Bu çerçevede Samsun Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi’ndeki panelde öğrencilerle bir ara bir araya gelen Samsun İl Ticaret Müdürü Kürşat Turpçu, "Bir tüketici olarak yasal haklarımızı ne kadar biliyoruz teması adı altında özellikle öğrencilere günlük hayatlarında sık sık karşılaştıkları sorunlar ve mağdur edildikleri alanlar üzerinde yoğunlaştık. Bu kapsamda Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğümüzün faaliyetleriyle ilgili tanıtım videosu, bilinçli tüketici bilinçli nesiller projemiz hakkında bilgilendirme, tüketici hakem heyetlerine başvuru, yenilenmiş ürün sistemi ve satışı, iş yeri dışında satışlar, kapıdan satışlar, satış sonrası hizmetler, yiyecek-içecek sektöründe servis ücreti-kuver ücreti alınıp alınamayacağı, İleti Yönetim Sistemi (İYS), Servis Bilgi Sistemi (SERBİS), yerli malı kullanımı, geri dönüştürülebilir atıkların ayrıştırılması, satın aldığı malın fişini veya faturasını alma, internet üzerinden alış-verişlerde güven damgası logosunun bulunup bulunmadığı, HKS Mobil Uygulama, kredi kartıyla alışverişlerde komisyon veya benzeri bir isim altında ilave bir ücret alınıp alınamayacağı, yiyecek-içecek sektörlerinin önünde ve masalarda fiyat listesi bulundurulması zorunluluğu gibi konularda öğrencilerimize bilgilendirmelerde bulunduk" dedi.
Samsun’da "Ne Kadar Bilinçli Bir Tüketiciyiz" paneli
Samsun İl Ticaret Müdürlüğü yetkilileri, üniversite öğrencilerine "Ne Kadar Bilinçli Bir Tüketiciyiz" isimli panelde bilgilendirmelerde bulundu.
İl Ticaret Müdürlüğü’nün ’Bilinçli Nesiller Projesi’ çerçevesinde üniversitede eğitimleri sürüyor. Bu çerçevede Samsun Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi’ndeki panelde öğrencilerle bir ara bir araya gelen Samsun İl Ticaret Müdürü Kürşat Turpçu, "Bir tüketici olarak yasal haklarımızı ne kadar biliyoruz teması adı altında özellikle öğrencilere günlük hayatlarında sık sık karşılaştıkları sorunlar ve mağdur edildikleri alanlar üzerinde yoğunlaştık. Bu kapsamda Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğümüzün faaliyetleriyle ilgili tanıtım videosu, bilinçli tüketici bilinçli nesiller projemiz hakkında bilgilendirme, tüketici hakem heyetlerine başvuru, yenilenmiş ürün sistemi ve satışı, iş yeri dışında satışlar, kapıdan satışlar, satış sonrası hizmetler, yiyecek-içecek sektöründe servis ücreti-kuver ücreti alınıp alınamayacağı, İleti Yönetim Sistemi (İYS), Servis Bilgi Sistemi (SERBİS), yerli malı kullanımı, geri dönüştürülebilir atıkların ayrıştırılması, satın aldığı malın fişini veya faturasını alma, internet üzerinden alış-verişlerde güven damgası logosunun bulunup bulunmadığı, HKS Mobil Uygulama, kredi kartıyla alışverişlerde komisyon veya benzeri bir isim altında ilave bir ücret alınıp alınamayacağı, yiyecek-içecek sektörlerinin önünde ve masalarda fiyat listesi bulundurulması zorunluluğu gibi konularda öğrencilerimize bilgilendirmelerde bulunduk" dedi.

Samsun HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ehaber.tv.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.