Başkan Demir’den galericilere net çağrı

POLİTİKA (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 22.06.2026 - 09:30, Güncelleme: 22.06.2026 - 09:19
 

Başkan Demir’den galericilere net çağrı

Başkan Demir’den galericilere net çağrı
Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, şehir içindeki oto galerileri için geri sayımı başlattı.Yeni Galericiler Sitesi’nin kapılarını 31 Ekim 2026’da açacağını belirten Başkan Demir, bu tarihten sonra şehir merkezinde sokak, cadde, kaldırım veya apartman altlarında tek bir aracın dahi satılmasına izin verilmeyeceğini açıkladı. Şehir estetiğini korumak adına tavizsiz bir sürece girildiğini kaydeden Başkan Demir, galerici esnafını elini çabuk tutmaya çağırdı.Yıllardır kaldırımları ve sokakları oto galericilerin işgalinde olan Ardahan halkına Belediye Başkanı Faruk Demir’den müjdeli ve tavizsiz bir haber geldi. Yeni Galericiler Sitesi’nin açılış tarihini 31 Ekim olarak açıklayan Başkan Demir, kent estetiğini bozan görüntü kirliliğine artık son vereceklerini söyledi.Açılış gününden itibaren apartman altlarında, kaldırımlarda, cadde ve sokaklarda her ne ad altında olursa olsun araç satışının tamamen yasaklanacağını duyuran Başkan Demir, kent estetiğini ve vatandaşın huzurunu her şeyin üstünde tuttuklarını söyleyerek şu ifadeleri kullandı:"Bu şehirde yayaların hakkını, çocuk arabasıyla kaldırımda yürüyemeyen annelerin hakkını kimseye çiğnetmeyiz. Sokaklar ve kaldırımlar galericilerin sergi alanı değil, halkın ortak yaşam alanıdır. Apartman altında, sokak ortasında oto pazarlığı dönemi bitmiştir. Herkes yeni siteye taşınacak, şehrimiz nefes alacak."Ardahan’ı modern bir kent kimliğine kavuşturmakta kararlı olduklarını vurgulayan Demir, galericilere zaman kaybetmeden taşınma hazırlıklarına başlamaları yönünde uyarılarda bulundu.
Başkan Demir’den galericilere net çağrı
Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, şehir içindeki oto galerileri için geri sayımı başlattı.
Yeni Galericiler Sitesi’nin kapılarını 31 Ekim 2026’da açacağını belirten Başkan Demir, bu tarihten sonra şehir merkezinde sokak, cadde, kaldırım veya apartman altlarında tek bir aracın dahi satılmasına izin verilmeyeceğini açıkladı. Şehir estetiğini korumak adına tavizsiz bir sürece girildiğini kaydeden Başkan Demir, galerici esnafını elini çabuk tutmaya çağırdı.
Yıllardır kaldırımları ve sokakları oto galericilerin işgalinde olan Ardahan halkına Belediye Başkanı Faruk Demir’den müjdeli ve tavizsiz bir haber geldi. Yeni Galericiler Sitesi’nin açılış tarihini 31 Ekim olarak açıklayan Başkan Demir, kent estetiğini bozan görüntü kirliliğine artık son vereceklerini söyledi.
Açılış gününden itibaren apartman altlarında, kaldırımlarda, cadde ve sokaklarda her ne ad altında olursa olsun araç satışının tamamen yasaklanacağını duyuran Başkan Demir, kent estetiğini ve vatandaşın huzurunu her şeyin üstünde tuttuklarını söyleyerek şu ifadeleri kullandı:
"Bu şehirde yayaların hakkını, çocuk arabasıyla kaldırımda yürüyemeyen annelerin hakkını kimseye çiğnetmeyiz. Sokaklar ve kaldırımlar galericilerin sergi alanı değil, halkın ortak yaşam alanıdır. Apartman altında, sokak ortasında oto pazarlığı dönemi bitmiştir. Herkes yeni siteye taşınacak, şehrimiz nefes alacak."
Ardahan’ı modern bir kent kimliğine kavuşturmakta kararlı olduklarını vurgulayan Demir, galericilere zaman kaybetmeden taşınma hazırlıklarına başlamaları yönünde uyarılarda bulundu.

Ardahan HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ehaber.tv.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.