Karabük Belediyesi’nden minibüslere hizmet standardı denetimi

ASAYİŞ (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 26.06.2026 - 15:31, Güncelleme: 26.06.2026 - 15:10
 

Karabük Belediyesi’nden minibüslere hizmet standardı denetimi

Karabük Belediyesi’nden minibüslere hizmet standardı denetimi
Karabük Belediyesi, şehir içi toplu taşımada hizmet kalitesini artırmak amacıyla minibüslerde denetim ve bilgilendirme çalışması başlattı.Zabıta ekipleri, minibüs sürücülerine temizlik, kişisel bakım ve vatandaşlarla iletişim konusunda uyarılarda bulundu.Karabük Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde yolcu taşımacılığı yapan minibüslerde denetim gerçekleştirdi. Çalışmalar kapsamında sürücülere araç içi hijyen, kişisel bakım, kılık kıyafet ve yolculara karşı güler yüzlü hizmet konusunda bilgilendirme yapıldı.Denetimlerde, vatandaş memnuniyetini artırmaya yönelik kurallar hatırlatılırken, sürücülerden araçların temizliği ve nezaket kurallarına özen göstermeleri istendi.Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, çalışmanın ceza uygulamaktan çok hizmet kalitesini yükseltmeyi amaçladığını belirterek, "Her bir hemşehrimizin temiz, huzurlu ve güler yüzlü bir ortamda seyahat etmesini önemsiyoruz. Zabıta ekiplerimiz sahada cezai işlem uygulamak için değil, esnafımızla el ele vererek şehrimize yakışan ortak bir nezaket kültürünü pekiştirmek için bulunuyor. Araç içi temizlikten kişisel bakıma, tatlı dilden güler yüze kadar her konuda esnafımızdan hassasiyet rica ettik. Şehrimizin vizyonuna katkı sunan ve kurallara riayet eden ulaşım esnaflarımıza teşekkür ediyorum" dedi.Karabük Belediyesi, vatandaş memnuniyetini artırmak amacıyla denetim ve bilgilendirme çalışmalarını kent genelinde periyodik olarak sürdüreceğini bildirdi.
Karabük Belediyesi’nden minibüslere hizmet standardı denetimi
Karabük Belediyesi, şehir içi toplu taşımada hizmet kalitesini artırmak amacıyla minibüslerde denetim ve bilgilendirme çalışması başlattı.
Zabıta ekipleri, minibüs sürücülerine temizlik, kişisel bakım ve vatandaşlarla iletişim konusunda uyarılarda bulundu.
Karabük Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde yolcu taşımacılığı yapan minibüslerde denetim gerçekleştirdi. Çalışmalar kapsamında sürücülere araç içi hijyen, kişisel bakım, kılık kıyafet ve yolculara karşı güler yüzlü hizmet konusunda bilgilendirme yapıldı.
Denetimlerde, vatandaş memnuniyetini artırmaya yönelik kurallar hatırlatılırken, sürücülerden araçların temizliği ve nezaket kurallarına özen göstermeleri istendi.
Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, çalışmanın ceza uygulamaktan çok hizmet kalitesini yükseltmeyi amaçladığını belirterek, "Her bir hemşehrimizin temiz, huzurlu ve güler yüzlü bir ortamda seyahat etmesini önemsiyoruz. Zabıta ekiplerimiz sahada cezai işlem uygulamak için değil, esnafımızla el ele vererek şehrimize yakışan ortak bir nezaket kültürünü pekiştirmek için bulunuyor. Araç içi temizlikten kişisel bakıma, tatlı dilden güler yüze kadar her konuda esnafımızdan hassasiyet rica ettik. Şehrimizin vizyonuna katkı sunan ve kurallara riayet eden ulaşım esnaflarımıza teşekkür ediyorum" dedi.
Karabük Belediyesi, vatandaş memnuniyetini artırmak amacıyla denetim ve bilgilendirme çalışmalarını kent genelinde periyodik olarak sürdüreceğini bildirdi.

Karabük HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ehaber.tv.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.